13 Kasım 2012 Salı

BUGÜN BİZ

Böyle pırıl pırıl bi günde koşa koşa eve gelmeme sebep olan minik adam sana olan aşkımı ne yapsam anlatamam :) Ben geldiğimde mışıl mışıl uyuyordun.9 aydır biz seni böyle uyutamazken babannen seni 2,5-3 saat uyutabiliyo ya hayret ediyorum :)Biz evdeyken uyuyacak olsan bile başından ayrılmayalım istiyorsun,herşeyi bırakıp senin başında kalıyorum ben de,hemde büyük bi zevkle...

Ben geldiğimde uyanır uyanmaz bana hoş geldin partisi verdin.O şirin sevinme hareketlerin mest etti beni.Ah senle zaman nasıl da güzel geçiyor,yorucu ama çok güzel...

Şimdi bu güzel günü değerlendirme vakti.Çıkıp parkta oynayalım biraz...

Neşeniz bol olsun...

8 yorum:

üzüm kuşu dedi ki...

ben o miniş ellerini yerim senin maşşallah

pembe mor alg dedi ki...

o nasıl güzel bi resimdir öle maşallah...

nohut oda dedi ki...

başladınmı çalışmaya?

bir güzel çift dedi ki...

Cemre;teşekkür ederiiiiz

pembe mor alg;çok teşekkürler sevgiler

nohut oda;ben 3 eylül itibariyle başlamıştım çalışmaya :( ama hala alışamadım oğlumu bırakıp okula gitmeye...

Elif dedi ki...

Ne guzel bor resim.bayildim

bir güzel çift dedi ki...

Elif;teşekkürler canım.artık fotoğraf çekmek öyle zorlaştı ki ama arada bi elleri kolları duruyor da fotoğraf çekebiliyorum :)

didem taninmis dedi ki...

masallah. okadar iyi anliyorum ki bu duygulari :)

Unknown dedi ki...

bloğunun adından hatırladım seni:) artık 'bir güzel aile' demeliyiz sana :)
Allah nazarlardan saklasın sizi:)
sevgiler

SELANİK

İzmir den yola çıkışımız sabah 8.30 u buldu. Yol müziklerimiz eşliğinde keyifle yol aldık. Planın ilk parçası Edirne idi. Bi gece Edirne d...