18 Mayıs 2011 Çarşamba

GÜVEÇ

Bundan aylar önce annem (kayınvalide-annem--tuhaf oldu :) ) “Menemen den geçerken size de minik bi güveç alıverdim” diye güveci bana verdiğinde o minik güveci bu kadar çok seveceğimi düşünmemiştim.İlk başlarda "annem yapınca yemesi güzel ama ben güveçten anlamam" diyerek en üst raflara kaldırdığım güveci geçen günlerde sevdiceğin isteği ile çıkardım.Ve bir deneme yemeği yaptık.O gün bu gündür güveçte yapılabilecek her yemeği denedik neredeyse.Güvecin hikmeti mi yoksa etin ve sebzelerin kısık ateşte pişirilmesinden mi bilemiyorum ama güveçte pişen yemek çok daha lezzetli oluyor,öğrenmiş olduk :) Fotoğraflarda “güveçte etli mantar” ve "güveçte etli kuru fasulye” yemeklerini görüyorsunuz.

ps;blogumun fotoğraf kapatisesi dolmuş:( bir de arşiv blogu açmak zorunda kaldım."Ee nolmuş yani" demeyin içimden sizinle de paylaşmak geldi :)))

Neşeniz bol olsun…

7 yorum:

.ankara düşleri. dedi ki...

ah o güvecin tadı yok mu,bambaşka,bambaşka:)
ben de çeyizime almadım henüz almamamın bir sebebi de ben de senin gibi ya ben de annem gibi güzel yapamazsam diye :))
afiyet olsun canım :))

bir güzel çift dedi ki...

ankara düşleri;canım hiç tereddüt etme al güvecini hemen.İnan güveçte yemek yapmak çok kolay.sevgilerle...

tugbatugba dedi ki...

ay bende de yok almak lasım...

bir güzel çift dedi ki...

tugbatugba;bencede almalısın:)sevgilerle...

Adsız dedi ki...

canim kuru fasulye cekti valla:)
buarada aklimda olan baska bisey sormak istiyodum;fotograf makinasi almaya niyetlendim ama bu konuda kafam cok karisik sizin bana tavsiye edebileceginiz fotograf makinasi varmidir?butcem en fazla 600,700 tl.
sevgilerle sevde

bir güzel çift dedi ki...

adsiz;Sevdecim ben daha önceleri Panasonic lumix kullandım.Dijital bir makina olarak çok iyiydi,ben memnundum.hatta bloumdaki ilk fotoğraflar o makina ile çekildi...onun dışında sony lerinde çok iyi makinaları var diye biliyorum.ama madem 600-700 tl bütçen var canon un dijitallerine de bi bakmalısın derim.Alacağın makinanın çözünürlüğüne özellikle dikkat et,pil ömrü pilin ne kadar dayandığı çok önemli,netleme,makro çekim vs gibi özellikler şimdilik aklıma gelenler...umarım yardımcı olabilmişimdir...sevgilerle...

komançi dedi ki...

ben yorum yapamıyıcam bu fotograflar yorumsuz.. :)

SELANİK

İzmir den yola çıkışımız sabah 8.30 u buldu. Yol müziklerimiz eşliğinde keyifle yol aldık. Planın ilk parçası Edirne idi. Bi gece Edirne d...