11 Ekim 2010 Pazartesi

SONBAHAR VE KEMERALTI

Dün akşamın hava tahminlerinin aksine bu gün İzmir pırıl pırıl güneşle aydınlanmış ılık bir günü daha yaşayıp tüketti.Ama dün buralarda da hava epeyi bir serindi.Hani insanın canının yünlü giysiler giyip,sıcak salep içmek istediği günlerdendi.Öğleye kadar evimizin tadını çıkardık,öğleden sonra ise sonbaharda Kemeraltı sokaklarını fotoğraflamak için çıktık dışarıya.

Kemeraltına gidilirde o dükkanlardan dışarıya taşan,nargile kokusuna karışıp burnumuza ulaşan mis kokulu Türk kahvesi içilmez mi?Hem mis kokulu kahveler içilir hem Kemeraltının Pazar sessizliğinin tadı çıkarılır bir yandan da arkadaşlarla muhabbet edilir :)
Hafta içi dükkanların dolup taştığı,sokakların neredeyse adım atılmayacak hale geldiği Kemeraltı,Pazar günü en sakin ve en çıplak haliyle çıkıyor karşımıza.Boş sokaklarda keyifle dolaşıyoruz ve gün batımına doğru bir sokak bizi saat kulesine ulaştırıyor.Ee bize de bu güzel sokakları ve kuleden günbatımını fotoğraflamak için objektifi doğrultup deklanşöre basmak düşüyor :)


Bu fotoğraflara bakmakta bir sonbahar pazarı Kemeraltında dolaşmak kadar keyifli olsun diye fotoğrafların bazılarını ekliyorum :) Saat kulesi fotoğraflarımıza ara vermiştim bu vesile ile yeniden saat kulesine doyalım dedim :)

Neşeniz bol olsun...

13 yorum:

nohut oda dedi ki...

gecen yaz gezdık hep buralar..kemeraltında fıncanda kahve ıcmıstık..kı ben kahve sevmem ama guzeldı..
ızmır guzelde cok sıcak memleket..

bir güzel çift dedi ki...

nohut oda;güzeldir ve sıcaktır İzmir :) ama şu aralar İZmir'e doyum olmuyor...

neval dedi ki...

boş sokaklar nasıl da hüzünlendiriyor insanı...

Zeynep'in Evi dedi ki...

kemeraltı trabzonda da var birden orası sandım:) canm türk kahvesi içmek de nasıl iyi gelmiştir..oh:)

modafobik dedi ki...

Amanın harbi bomboş hayalet kenti dönüşmüş sankiii. Cidden muhteşem güzel bi gündü yaa, o erken kış faslına inat güneş vardı falan bayıldım! :)

CEPAYNASI dedi ki...

çok güzel...
ve farkettim ki,
ben özlemişim izmir'i:)

Mutluanne dedi ki...

Harika resimler görmemiştim izmir kemeraltını görmüş kadar oldum
sevgiler

nihalasli dedi ki...

kotu oldum ya bu fotograflara bakinca.hattabiraz daha izmirden bahsedersen aglayabilirim ;)
annemi babami ozledim sanirim ..
kemeraltini cok severim ozellikle esnafini.cumalari genelde lokma doktururler bayiliyorum ya bu guzel davranislarina.
kemeralti sanirim istanbuldaki eminonu gibi bir yer.kizlaragasinda bir kahve icmek ya da sadirvanda..ahhhh
sen benim yerime ic;)

bir güzel çift dedi ki...

neval;hele her gün tıklım tıklım dolu olan o sokakları öyle görmek garip bir hüzün veriyor insana...

zeyenp;evet Trabzon'un Kemeraltınıda bilirim ve çok severim orayıda :)

modafobik;İzmir'in sonbaharını seviyoruuumm :))

cep aynası;İzmir'den uzakların hasreti dinsin diye daha çok fotoğraf yayınlayayım ben en iyisi :)

Utku'nun annesi;inşallah buraya gelip Kemeraltının cıvıl cıvıl halini de görürsün...

nihalasli;lokma kültürü kadar tatlı bir şey olamaz yaa...bayılıyorum ben lokma olayına :)) kızlarağası hani pazar günleri kapalı oluyor ama haftaiçi bi gün gider senin kahvenide içerim söz :))

MAVİ TUTKU dedi ki...

Harika fotoğraflar. İzmire bir kere gelmek nasip oldu kordon dışında pek bir yeride göremedim, ne güzel yerler varmış böyle..

bir güzel çift dedi ki...

Mavi tutku;bu taraflara tekrar gelirsen eğer Kemeraltına uğramadan gitme...sevgilerle...

seyyahmimoza dedi ki...

kurban bayramına kadar kısmet olmayacak kızlar ağasın'da fincanda pişen kahve içmek.ama kokusu buralara kadar ulaştı.idare edeceğim artık:)

nevbahar01 dedi ki...

siz bu iştemaşallah epey profesyonelleştiniz. çok güzell resimler,manzara da güzel zaten. ellerinize sağlık,gözünüz hep güzelliklerigörsün...

SELANİK

İzmir den yola çıkışımız sabah 8.30 u buldu. Yol müziklerimiz eşliğinde keyifle yol aldık. Planın ilk parçası Edirne idi. Bi gece Edirne d...