21 Haziran 2012 Perşembe

TAVSİYELER II


Her bebeğin,her annenin ihtiyacı farklıdır elbet.Birazda şu 4,5 ayda en çok kullandığım eşyalardan bahsedeyim.Belki bebek alış verişine çıkacak olanlara bir fikir verir burada yazdıklarım.

1.Park Yatak;Park yatağımız Kraft ın müzikli,ışıklı,titreşimli,istenildiğinde beşik gibi sallanabilen bir modeli.Bebek odamız için mobilya almadık,ilerleyen zamanlarda almayı düşünüyoruz.Sadece bir şifonyer ve park yatak aldık.İyiki de öyle yapmışız çünkü bebikin yatağı bizim odamızda.Park yatağımızdan çok memnunuz,yalnız şu bahsettiğim müziği,titreşimi pek işe yaramıyor.Hatta bir de alt açma kısmı var hiç kullanmadık.Ha bir de cibinlik var ki sineklerin arttığı şu sıcak günlerde çok kullanıyoruz.Park yatak alacaklara tavsiyem sallanabilir özelliği olmasına ve park yatağın kumaş cinsine dikkat edin…

2.Güvenli yan yatış yastığı;İlk günden beri kullandığım ürünlerden biri.Bizim bebik öyle çok kusan bir bebek değil,hatta hiç kusmaz(maşallah).Ama yan yatış yastığını ilk günden beri tedbir amaçlı kullanıyorum.Hele son zamanlarda sağa-sola dönmeleri iyice arttı yaramazımın yan yatış yastığı çok lazım oluyor.

3. Emzirme yastığı;Alış veriş esnasında bize yardımcı olan mağaza görevlisi bu yastığı gösterip “bi çok anne bu yastığı çok kullanıyor” dediğinde yastığa bakıp “bu nasıl bişey yaa,ne işe yarar ki” demiştim.Ama madem kullanılıyor alalım bari diyerek almıştık.İşte o yastıkla tam 4,5 aydır yapışık yaşıyoruz nerdeyse.Emzirme işini o kadar kolaylaştırıyor,öyle rahatlık sağlıyor ki…Hele ilk günlerde minicik bebeği tutmaya kıyamazken,sonraki günlerde iyice ağırlaşan ve hareketlenen bebeği zapdetemezken bu yastık kurtarıcı oluyor.Başta da dedim ya her annenin ihtiyacı farklı oluyor.Mesela ablam bu yastığı hiç kullanışlı bulmadı,çok fazla kullanamadı.Gerçi kendisi ikiz annesi çok daha pratik olmak zorunda,belki de o yüzden yastıkla filan uğraşamadı ama benim çok işime yaradı,yarıyor da :)

4. Çıtçıtlı bodyler;Kollu kolsuz bir sürü çıtçıtlı body,atlet aldım.Hepsini de kullandım.Özellikle mothercare de 7’li paket halinde satılan beyaz çıtçıtlı atletleri şiddetle tavsiye ediyorum.Kış günlerinde her kıyafetin altına giydirdik bebike…

5.Mermerşah-ağız bezi;Yine mothercare de satılan 12’li mermerşah paketi,6’lı minik havlu bezler ve kenarı oyalı ağız bezleri çok çok işime yarıyor.Çokta memnunum.Hele o mermerşahlar ne mübarek bezler öyle :) öyle çok işe yarıyor ki evde,dışarıda,arabada bi çok amaçla kullanabiliyorsun…

6.Bebek bakım çantası;Çanta hakkında daha önce yazmıştım,tıklayınız…çok memnunum,şık ve kullanışlı…

7.Nevresim Takımı;Days ın colours,pierre cardın ve bebe’s collections tan birbirinden cici bebek nevresim takımları almıştım.İlk başlarda hepsini kullandım ama park yatak için normal bebek nevresim takımlarının boyutları büyük..Park yatak için olan uyku setlerini ise bilerek tercih etmedim.Çünkü hiç birinin yorganı ve yastığı içime sinmemişti.Zaten daha bebik doğmadan annem yorgan ve yastıklarını özel olarak yaptırtmıştı.Son günlerde ikea dan aldığımız penye-lastikli bebek çarşaflarını kullanıyoruz.Çok memnunum,park yatağa tam oluyor,kaymıyor…

8.Bebek telsizi;Bebek alış verişini yaparken telsiz alıp almama konusunda kararsız kalmıştık.Sonra da aman nasıl olsa bizim odamızda yatacak ne gerek var ki diye vazgeçmiş,almamıştık.Ama daha sonraları özellikle yazlığa gittiğimiz günlerde bebek telsizinin ihtiyaç olduğunu anladık ve weewell in fotoğraftakini telsizini aldık.

9.Ana kucağı;O kadar çok marka model var ki seçim yapmak çok zordu.Uzun süre seçemeyince bebik doğsun kendisi seçsin dedik :) Öyle de oldu geçen ay deneyerek Graco nun salıncak tipi bi ana kucağını aldık.

Milyon kez başına oturup kalktığım şu yazıyı burada noktalıyor naçizane tavsiyelerime devam edeceğimi belirtmek istiyorum (inşallah)

Neşeniz bol olsun…

5 yorum:

bırtutamkekik dedi ki...

sağlıkla kullansınn bebikoşcuk:)
sevgiler tatlımm..

bırtutamkekik dedi ki...

sağlıkla kullansınn bebikoşcuk:)
sevgiler tatlımm..

bırtutamkekik dedi ki...

sağlıkla kullansınn bebikoşcuk:)
sevgiler tatlımm..

Adsız dedi ki...

tavsiyelerinizi sade ve çok faydalı buldum..teşekkürler..diğer merak ettiğim ayrıntı park yatağınızın modeli..bende şuan yatak için karar aşamasındayım,ama karar veremedim:( kraft olduğunu yazmışsınız,modelini öğrenebilirmiyim..şimdiden teşekkürler..güle güle büyütün bebeğinizi...

bir güzel çift dedi ki...

Adsız;çok teşekkürler.park yatağın modelini bilmiyorum ama bebek mağazalarına gidip sorduğunuzda size yardımcı olurlar.park yatağın ambalajlarını filan attığımız için kraft ın hangi modelidir bilemiyorum...sevgilerle...

SELANİK

İzmir den yola çıkışımız sabah 8.30 u buldu. Yol müziklerimiz eşliğinde keyifle yol aldık. Planın ilk parçası Edirne idi. Bi gece Edirne d...