25 Nisan 2013 Perşembe

NİHAYET YENİ YAZI :)

Artık Ahmet Tuğra okula başlayınca bloga yeni yazı eklerim diye düşünmeye başlamıştım :) Bilgisayarı kucağıma alıp ayaklarımı uzatmayalı aylar olmuş.Bu hafta raporluyum,okula gitmeyince Ahmet Tuğra uyuduktan sonra bilgisayarda vakit geçirmeye fırsat buldum nihayet :) Hazır fırsat bulmuşken bi kaç cümle yazıp bol bol instagram fotoğraflarımdan ekleyeyim dedim...Fotoğraflar Çandarlı dan...Malum bizim için artık Çandarlı sezonu açıldı :)







Ig den takip edenler bu fotoğrafları hatırlayacaktır...Fotoğraf makinamı elime almayalı aylar oldu,telefonla fotograf çekmek hemen ig da yayınlamak daha bi kolay,tam bana göre tembel işi :)

Neşeniz bol olsun...

5 yorum:

Gulcin dedi ki...

Cok huzurlu fotograflar bayildim!
E resmen buyumussun sen minik adam :)

xcelis dedi ki...

canım benim ya bende aylar aylar sonra dönüş yaptım blogunu ararken bugun yeni post eklemenle geldim sana =) geçmiş postlarına bakıyorum nasılsa büyümüş yeni doğum yaptığın zamanlarda paylaştıkların ahhh ahhh .
Hayat işte bizde 8 aylık olduk bile Allah sağlık versin Öpüyorum sizi kocamann

meri dedi ki...

nar ağacı ben de aldım ama daha sırada çok kitabım var sıra ona gelmedi.. Minik tam ısırmalık maşallah, sevgiler...

Nesrin dedi ki...

keyfin bol olsun canımm!

bir güzel çift dedi ki...

Gulcın;teşekkürler canım...büyüyor minik çok şükür...

xcelis;maşallah senin minikte büyümüş.hey gidi zaman ne çabuk geçiyor değil mi?daha sık yaz hatta mailden yaz :))

meri;ben bebi den fırsat buldukça okuyorum.okudukça Trabzon u özlüyorum :) daha hikayenin başındayım ama çok keyifli bir kitap...

Nesrin;çok teşekkür derim bilmukabele...

SELANİK

İzmir den yola çıkışımız sabah 8.30 u buldu. Yol müziklerimiz eşliğinde keyifle yol aldık. Planın ilk parçası Edirne idi. Bi gece Edirne d...