BİR GÜZEL ÇİFT

BİR GÜZEL ÇİFT

30 Ekim 2012 Salı

BİZ

Toplanma,taşınma,yerleşme ve son olarak bayram derken blogumu iyice ihmal ettim farkındayım.Aslında yazacak öyle çok şey varken yazamamak daha doğrusu yazmaya fırsat bulamamak çok kötü ;)şuan bile bacaklarıma sarılmış çığlık atan,bi saniye gözlerimi ayırsam pıtır pıtır bi yaramazlığa doğru koşan bi bebe ile yazıyorum.mesela o bebe az önce ben BEP hazırlarken kağıttan bi ısırık koparmış farkettiğimde çiğniyordu ben ağzından almaya çalışırken kağıdı yutup bana sırıtmaya başladı :) 
fotoğraflardan anlaşılacağı üzere biz de manzara hala aynı,bknz bi önceki post :)şimdi de tv sehpasına tırmanmış çığlık atıyor.bakın yine yazamadım asıl yazacaklarımı...bana müsade...

Neşeniz bol olsun...

7 yorum:

mehtap dedi ki...

oyy,çok tanıdık geldi:)O fırının kapağını açıp üzerine çıkıp zıplayabilir de sevimli şey.Maşallah...

Funda Ceyhan dedi ki...

Ayy canım benim :) Maşallah kocaman olmuş :)

Zeynep'in Evi dedi ki...

En sevilesi zamanları oyy kuzum benim:))

Elif dedi ki...

Gunde 9-10 defa mutfak dolabi yerlestirdigimi bilirim :))
hepsi gecici seyler...buyudukce unutuyorlar bunlari

Zamane Kahvesi dedi ki...

Maşallah çok şeker. Eee tam zıpır zamanı bebenin :)

Meyra dedi ki...

kocaman olmuş karıştırma işlerine geçmiş bile:))

Mutluluklar Sokağı dedi ki...

MAŞALLAH,SÜBAHANALLAH.BENİM TORUNUMUN DA AZ KALDI BÖYLE HALLERİNİ GÖRMEYE İNŞALLAH.GÜLE GÜLE OTURUN YENİ EVİNİZDE.BEN DE BEKLERİM,YENİ KATIRLDIM ARANIZA:)

Related Posts with Thumbnails