13 Ağustos 2012 Pazartesi

ÇAM SAKIZI ÇOBAN ARMAĞI

Hediyeleşmek ne kadar güzel bişey değil mi?:)Geçenlerde kayınvalidem bize geldiğinde minik bi paket uzattı bana.Hiç tanımadığım birinden bana gönderilmiş bu hediye.Çok şaşırdım bi o kadar da sevindim.Kayınvalidemin bir arkadaşının kızı "Asuman teyze bunu gelinin için aldım" deyince o da şaşırmış benim gibi :)
Paketin içinden bu şirin ayna çıktı.Kardeşim aynayı görür görmez "ayy abla bu çok güzelmiş biraz ben kullanayım" diyerek attı çantasına :) "Hediyeyi hediye etmek sünnettir,bu benim için çok özel bi hediye,çok sağol" deyip duruyor :))
Hatırlarsınız daha önce de yüzyüze tanışmadığım blog arkadaşlarımdan Ahmet Tuğra ya hediyeler gelmişti :) Tanımadığınız biri tarafından gelen hediyelerle sevinmek...ne güzel...

Neşeniz bol olsun...

6 yorum:

Nesrin dedi ki...

merhaba
gerçekten çok ince bir hareket olmuş . bir insanı mutlu etmek bu kadar kolay işte...

emreyle hayat dedi ki...

ne ince bir düşünce.kardeşler de hep böyledir zaten :)

Unknown dedi ki...

Gerçekten çok güzel bi hediyee :) İyi günlerde kullansın kardeşin :)

pembe ajandanın sahibesi dedi ki...

kardeşin güle güle kullansın ayşenurcuğum:) bende bugün bu aynayı huzur'da gördüm çok beğendim bişeyler almıştım tekrar kasaya gitmeye üşendiğimden geri bıraktım, bloğunda tekrar görünce ilginç oldu...

Syhn dedi ki...

ne güzelmiş gerçekten. hanginiz de kalmasına karar verdiyseniz güle güle kullanın :D

siyah kuğu dedi ki...

Çok şekermiş , süper bir jest:))
güle güle kullan.

SELANİK

İzmir den yola çıkışımız sabah 8.30 u buldu. Yol müziklerimiz eşliğinde keyifle yol aldık. Planın ilk parçası Edirne idi. Bi gece Edirne d...