BİR GÜZEL ÇİFT

BİR GÜZEL ÇİFT

13 Ocak 2012 Cuma

"PRİMA İLK HEDİYEM"

Bu sefer ki paketimiz Prima dan.Anne adaylarına ilk hediyeleri olan bu cici paketten çıkan ürünler de bizler ve bebeklerimiz tarafından denenecek inşallah :)

Bunun içinden neler mi çıktı?
-2 adet prima premium care bez
-Annelik rehberim 
-2 adet pantene agua light(deneme boy)
-1 adet ariel leke çıkartıcı (deneme boy)
-Vodafone dan 30dk/12 TL
-Tupperware dan minik bir taşıma kabı (en çok bunu sevdim :) )

Teşekkürler Prima...

Neşeniz bol olsun...

11 yorum:

xcelis dedi ki...

güzel sağlıklı günlerde kullanın inşallah bebişinle canım.
İyi haftasonları

bir güzel çift dedi ki...

xcelis;çok teşekkürler...sevgilerle...

ARZU - ENGÜZELTATLAR dedi ki...

İyi günlerde kullanın bebişinizle:)

Haydins dedi ki...

bizde aldıkda o tupperware ne işe yarayacak onu bilemedim..

Funda Ceyhan dedi ki...

İyi günlerde kullan tatlım, geri sayım hızlandı sanki :) Sağlıkla bebişlerimize kavuşmak dileğiyle..

bir güzel çift dedi ki...

Arzu;amin canım,teşekkür ederiz.sevgilerle...

haydins;o tupperware ye ben çerezlerimi koyup atıyorum çantama :) malum bu aralar çantam seyyar mutfak misali :)güle güle kullanalım inşallah...

Funda;Valla Funda yaa...heyecan sardı beni,her an beklemedeyim,çok garip bi haldeyim hatta :)Allah sağlık versin bizlere de onlara da...sevgilerle...

ikibocekbircicek dedi ki...

güle güle kullanın :) bendede var tupperware o serisi .... sandviç şeklindelerya hep oğluşuma sandviç hazırlayıp çantama koyduğum günün hayali canlanıo gözümde :)eee ek gıdaya geçtik ogünlerde gelcek inş :)
kuruyemiş fikride güzel ....
sevgiler

Filiz dedi ki...

heyecanla doğum haberini bekliyorum canım:)hatta birkaç gündür internete girememiştim,bloguna baktım hemen bir haber var mı diye...kolay bir doğum olur inşallah..sağlıkla kavuşun oğluşunuza..sevgiler..

bir güzel çift dedi ki...

ikibocekbircicek;evet böyle sevimli kaplarda çocuklar için güzel ikramlar saklanabilir :=) o günlerde gelecek inş.sevgilerle...

Filiz;Canım 38.haftadayız.sona yaklaştık artık.biz de beklemedeyiz.dualarını esirgeme...sevgilerimle...

*SEVDA* dedi ki...

hayirli olsun insallah sag salim dogar vatana millete ailesine hayirli bir evlat olur :) coktandir takip edemiyordum güzel haberi görünce sevindim Allah isteyen herkese nasip eder insallah

bir güzel çift dedi ki...

Sevda;Canım çok teşekkürler...dualarına yürekten amin diyorum.sevgilerle...

Related Posts with Thumbnails