13 Ocak 2011 Perşembe

ÇORAPLARIMA BAKIN :)

Havalar nasıl da soğuk gidiyor böyle.Hele böyle günlerin sabahları,Allahım ya yataktan çıkmak kabus :( Bu aralar çok üşüyorum,çok çabuk hastalanıveriyorum.Bu soğuklarda fazla nazlıyım o yüzden :) Aşırı soğuğu kaldıramıyor benim bünyem,çünkü çok üşürüm ben.En çokta ayaklarım üşür.O yüzden bu havalarda evde patiksiz gezemem.Annem bilir beni,ayaklarımın ne çok üşüdüğünü de…O yüzden rengarenk patikler yaptırmıştı çeyizim için.Bir sürü,renk renk patikler…Aynı şekilde sevdicekte bilir bir türlü ısınmayan minik ayaklarımı :) Geçenlerde Mudo da dolaşırken fotoğraftaki çoraplarımı görür görmez “tam senlik” diye alıp attı sepete.Eve gelip hemen çoraplarımı giyince de “tavşan çoraplı kız” diye epeyi bir güldürdü beni :) Pembe tavşan çoraplarımla öyle mutlu-mesut eğleniyorken,fotoğraflasın diye bol bol poz verdik Ali’ye :)

Benim gibi ayacıkları çok üşüyen ve böyle şirin figürlü çoraplara bayılan sevdikleriniz varsa eğer bu soğuk günlerde onlara bu tarz şirin şeyler hediye edebilirsiniz siz de.Mesela geçen akşam bize gelen bir arkadaşım çoraplarıma bayılınca ona da alayım dedim ama aynısından bulamadım Mudo da.Sonra başka yerleri araştırınca bunlar kadar şirin bir sürü çorap,ev babeti ve pandufa rastladım.Hangisini alacağıma karar vermem zor oldu ama sonunda arkadaşım için çok cici şeyler seçtim.Hediyesini vereyim de onun ayağında sizler için fotoğraflayayım en kısa zamanda :)

Bu arada bu cici şeyler çok sıcak tutuyorlar ayakları.Aynı zamanda çorapların altındaki plastik noktalar da kaymayı engelliyor :))


Neşeniz bol olsun…

21 yorum:

mandalincikmazi dedi ki...

:))
çok şirinler güle güle sıcacıkkullan....

ÖZGE ŞAT dedi ki...

güle güle kullanınnnn :) benim de eskiden aldığımız bir tane vardı ama altları inceydi üstü sıcak tutardı sadece,gerisi direkt yerden soğuğu çekerdi.bunun bim versiyonuydu yani :) buna birde polar pijama iyi gidiyor ;)

seyyahmimoza dedi ki...

çok şekerlermiş..iyi günlerde kullanın.
sevgiyle..

bir güzel çift dedi ki...

yıldız;çok teşekkürler...

çizer;polar pijama iyi fikir :) teşekkürler...

seyyahmimoza;teşekkürler...bizden de sevgiler...

Meyra dedi ki...

ay çok güzel:)) benim ayaklarımda çok üşür hep tüylü terlik patik giyerim bunlarda tam benlikmiş;)

bir güzel çift dedi ki...

Meyra;teşekkürler canım çok daha güzeleri senin olsun.

ezgilimelodi dedi ki...

Ayyy ben kendi ayaklarıma küçük derdim ama bunlar ne guççüüük ne sevimli ayaklar:))))
Bununla kayıp düşen ender insanlardan biriyim ben:))
Süper yetenek değil mi?:))
Ben çok hastalandımm,yorulduk sanırımmmmmm
Tatiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiil istiyorum.

bir güzel çift dedi ki...

ezgi;ilahi Ezgican yine gülümsettin beni :) minik ayacıklarım 36 numara.ben daha düşmedim ama her an düşebilirm :))) bende çoook yoruldum,tatl de tatil diye tutturdum.az kaldı sabır :))

Betül Özbir dedi ki...

çok güzel seviyorum böyle şirin şeyleri güle güle ısınmalar canım:)

bir güzel çift dedi ki...

meraklı beti;aynen bende çok severi böyle cicili şeyleri.teşekkürler canım sevglerle.

neval dedi ki...

tavşan yürekli pardon ! ayaklı kız

bir güzel çift dedi ki...

neval;nevaaaaalll çok şekersiiinnn :)) tavşan ayaklı Ayşenur oldu adım artık ha :)))

Sümeyye dedi ki...

çok ciciler güle güle giy,senin ayaklarında benim gibi küçücük :)

bir güzel çift dedi ki...

sümeyye;teşekkürler canım..minik ayaklıyız ha :)))

gul dedi ki...

Cok tatlilar :) Tatli insanin tatli coraplari olur degil mi ama ;-)

bir güzel çift dedi ki...

gül;canım ya çoook teşekkürler,o senin tatlılığın...sevgiler.

Sihem Tachouli / Yaşam Stil dedi ki...

Bende de bu çorapların pek çok çeşidi var hastalık gibi oldu :)) Güle güle giy...

bir güzel çift dedi ki...

Sihem Tachouli;valla hastalık yapar bunlar insanda :) çoook teşekkürler canım,sevgilerle...

didem dedi ki...

Selam,
Acayip seker coraplar! Corap degil de kiyafet gibi. Ayak kiyafeti bir nevi:)

bir güzel çift dedi ki...

Didem;sağol canım,daha güzelleri senin olsun...sevgiler.

Adsız dedi ki...

Ahhay :O)) Çok tatlılar.Kızımda da var 3-4 çift kadar :)

SELANİK

İzmir den yola çıkışımız sabah 8.30 u buldu. Yol müziklerimiz eşliğinde keyifle yol aldık. Planın ilk parçası Edirne idi. Bi gece Edirne d...