13 Eylül 2010 Pazartesi

IŞIĞIMIZ BOL OLSUN,KADRAJIMIZ GÜZELLİKLERLE DOLSUN :)

Bloga adapte olayım diyerek kocaman bir başlık attım,gezilesi görülesi serisinin 1.yazısını yayınladım ama devamı gelmeden biz minik bir geziye daha çıktık :) Tamam farkındayım adımız “bir gezenti çift” e çıktı,Newbaharcığımın kulakları çınlasın… ama napalım “çok gezen bilirmiş” diyerekten blog aleminin Evliya Çelebiliğine soynuyoruz belkide :)

Daha ben onca gezi fotoğrafını yayınlayamadan geçen hafta yepyeni kareler ekledim arşivime.Bu sefer yolumuz Konya’ya düştü.Arife günü gece geç saatlerde dönebildik İzmir’e sonrasında iki gün bayram yaptık buralarda ve bayramın üçüncü günü yazlığa kaçtık sonrasında da oyumuzu kullanalım diye döndük yine buralara.


Neşemiz bol olsun,
Kadrajımız güzelliklerle dolsun :)

16 yorum:

!la row güncel dedi ki...

ya süper bir şey bu!!=),marifetlerinede bayıldım valla ne güzel çekmiş çiçekleri;)

nohut oda dedi ki...

hayırlı olsun cok guzel bır makına bende canoncuyum:=
ılk fotolarda gayet basarılı..
devamını beklıyoruz

SERRA dedi ki...

ooo
makina şahane, darısı bize inşl.,bu arada bence de gezentisiniz bu kadar ara verme:)

bir güzel çift dedi ki...

Kendimce;ben sana demiştim değil mi? :)))

nohut oda;teşekkür ederim canım...bakalım daha neler takılacak objektifimize.

Serra;Daha güzelleri sizlerin olsun.e artık okullar başlıyor gezemeyiz,buralardayız :)

Zeynep'in Evi dedi ki...

Canım makinen hayırlı olsun aynı makineyi kullanıyoruz:) benim de ilk fotoğraflarım alan derinlikli fotoğraflarımdı:)

bir güzel çift dedi ki...

Zeyenp;o zaman hep birlikte kadrajlarımızı güzelliklerle dolduralım :)şimdilik alan derinliği manyağıyım ama pek yakında değişik tekniklere zıplayacağımdır :)

ezgilimelodi dedi ki...

Güle güle kullan canım.Ben de nikon ve canon arasında kararsız kaldım...Canon kullanım açısından daha kolay sanırım...
Güzel kareler doldursun anılarını...
Sevgiler

bir güzel çift dedi ki...

Ezgi;Nikonu hiç düşünmedim bile ben...eskiden beri Canoncugillerdenim :)ama hep erteliyordum,sağolsun sevgili sürpriz yaptı bana nazarlara gelmeyelim diye MAŞALLAH diyeyim...aman :)))
sevgilerle...

∂єкσяαρѕυωαѕуση dedi ki...

Hayırlı olsun , benimde aklım nikon d900 de ama bayramda o kadar harçlık toplayamadım :)))

bir güzel çift dedi ki...

dekorapsuwasyon;nikon d90 mı d900 mü? d90 ı biliyorum,güzel bir makina ama benim zaafım canona karşıydı işte :) e bir dahaki bayrama o zaman...

Newbahar dedi ki...

Şip şak Ayşenur :)))

Makinada makina yani. Güle güle kullan canım.

Bir gezenti çiftime güzel çekimler:)dileriiiimmmm.

Sümeyye dedi ki...

güle güle kullan canım fotoğraflarda hiç acemice görünmüyor,ellerine sağlık çok güzeller :)

tugbatugba dedi ki...

hayırlı ugurlu olsun bacım hoşgeldin bu arada özlettin kendini yahuu

∂єкσяαρѕυωαѕуση dedi ki...

d90, nyse önümüzde yine bir bayram var dimi :)) inş

elif ada dedi ki...

Efendim hayırlı uğurlu olsun. Size de bu yakışırdı. Hep mutlu, rengarenk fotoğraflar çekin. Her şey gönlünüzce olsun

nevbahar01 dedi ki...

fotoğraflar harika,gözlerinize sağlık...

SELANİK

İzmir den yola çıkışımız sabah 8.30 u buldu. Yol müziklerimiz eşliğinde keyifle yol aldık. Planın ilk parçası Edirne idi. Bi gece Edirne d...