23 Mayıs 2010 Pazar

YAĞMURUN ARDINDAN

Son günlerde ara ara yağan yağmur ile yıkanıyor güzel İzmir’in güzel sokakları.Geçen yıl baharın bile gelip gelmediğini anlayamadığım zamanlarda aniden sıcaklar bastırmış yaz başlamıştı.Bahar yağmurlarını,yağmur sonrası mis gibi toprak kokusunu özlemiş,hayret etmiştim bahardan yaza bu kadar çabuk geçilir mi diye.Oysa bu yıl ne de güzel yağıyor yağmur…
Artık biliyorsunuz değil mi yazamadığım zamanlarda ya biz gitmişizdir gezmelere ya gelenimiz olmuştur.Bu seferde gelenimiz vardı :) Canım ablam ve eniştem çıkıp geldiler.Ve dün 16.45 uçağı ile yolcu ettik onları.Kavuşmalar güzel de bu ayrılıklar çok can sıkıyor.Ama elden ne gelir bir dahaki kavuşmayı beklemekten başka…

Bir yandan çokça şey yazmak isterken bir yandan bakıyorum ki dikkatimi toplayamıyorum.Çıkıp yağmurun tadını çıkarmalıyız gibi geliyor bana.Ha bir de uzak diyarlarda bir yerlerdeki can arkadaşımdan haber bekliyorum gözüm telefonda.Bilirim okursun bu satırları ve bilesin ki dualarımız seninle ve o güzel bebeklerinle…

Neşeniz bol olsun….

5 yorum:

neval dedi ki...

yağmurun yağarken sanki içimizi de yıkar gibi bizi yenilemesi ne kadar rahatlatıcıdır değilmi?

ablogta dedi ki...

fotoğraflar ne güzel.yağmur sonrası toprağın o mis kokusu bilgisayardan taşıp buraya geldi sanki.seni okumayı ısrarla çok seviyorum.

Figen dedi ki...

ben de merak etmiştim yine gezmelere mi çıktınız diye.Allah kavuştursun.

bir güzel çift dedi ki...

neval;hemde ne güzel rahatlatıyor.seviyorum bahar yağmurunu :)

ablogta:çok teşekkür ederim.bende senin bu güzel yorumlarını seviyorum :)

Figen:Figen ablacığım çok teşekkür ediyorum şimdiden çok özledim onları ya :(

ruhum dedi ki...

İzmirrr, yağmur ve toprak kokusu muhteşemmm.fotoğraflar da öyle....
izmir bu belli olmaz, bir bakarsın yağmur, hemen ardından güneş..
Bu arada Allah kavuştursun.
vedaları sevmem:(

SELANİK

İzmir den yola çıkışımız sabah 8.30 u buldu. Yol müziklerimiz eşliğinde keyifle yol aldık. Planın ilk parçası Edirne idi. Bi gece Edirne d...