28 Mayıs 2010 Cuma

TEŞEKKÜRLER AMA BİR ŞEY DAHA VAR :)

Dünden beri bir sürü güzel yorum,bir çok mail aldık. Bir önceki yazımızı okuyan,yorumlayan,bizleri merak eden,hal-hatır soran,anlamaya-anlatmaya çalışan herkese çok ama çok teşekkürler.

Karar aşamasına geldiğim konulardan biri mesleki anlamada bir karar.Meslektaşlarım bilir; İl içi ve il dışı yer değiştirme başvuruları başladı.Hiç aklımda yokken evimizin yakınlarındaki bir okulda kadro açıldığını görünce “tayin istesem mi acaba” diye düşünmeye başladım.Fazla düşünmüş olacağım ki taa buralara,bloga kadar sıçradı kararsızlığım :) Diğer konuya gelince o şeker ve samimi cümleleriyle bizi mutlu eden,gülümseten tüm dostlara kucak dolusu sevgiler.Özellikle de buradan okuyup hemen telefonlarına sarılıp beni telefonda dakikalarca güldüren sevgili arkadaşlarım sağolun varolun :)

Bir şey daha var; diye başlayan paragraf bir süre sonra kendini imha edecektir demiştim değil mi?İmha etti :)

Neşeniz bol olsun…

12 yorum:

sevgi dedi ki...

Ayşenurcuğum eşlerimiz aynı ayda yalnız benimki 5 gün önce doğmuş .
Dolayısı ile sana gelecek doğum günü tavsiyelerine bende kulak kabarmış durumdayım haberin ola...
sevgilerle canım..

ezgilimelodi dedi ki...

Bvlgari Aqva Pour Homme Marine tercih edebilirsin bence...Rengi bile huzur veriyor insana:)
Gerçi erkek parfümlerinin bir çoğu hafif olduğu için hoşuma gidiyor:))
Strawberryden hiç alışveriş yapmadım ama fiyatları gerçekten çok uygun denemek lazım...Alışveriş yapıp memnun kalan arkadaşlarım var...
Bizim ailede de haziran doğumlu annem ve abim:)
Haziran ayı güzel bir ay.Okullar da tatil olur bu ayda:)))))

dicle kıyısında masal kentim dedi ki...

bence parfum birde cheapsmells.comdan bak orasıda iyi. birde ben takvim yaptırmıştım. resimlerimizden yanına o tarz bişi düşünebilirsin. ve sana diyorum ki kolay gelsin çok zor bişi

bir güzel çift dedi ki...

Sevgi:kesinlikle gözün kulağın buralarda olsun,aklına bir şey gelirse bana da bildir bu arada :) hadi kolay gelsin ikimize de :)

ezgi;Geçen ay bahsettiğim siteden bir arkadaşımıza alış veriş yaptık.bir sorun çıkmadı ve cidden uygun bir çok ürünün fiyatı.inşallah benim alışverişimde de bir sorun çıkmaz :)


Dicel kıyısında masal kentim:beni anlayan birileri var ne güzel :) hakkaten işim çok zor,ama her türlü uçuk-kaçık fikre açığım...takvim hoş bir fikir.fotoğraflarımızı kullanarak bir çok hediye yaptırtmıştım ama takvim aklıma gelmemişti.bu arada bahsettiğin siteye bakıyorum hemen.sevgilerle...

cicibebe dedi ki...

bence kesinlikle Aqva poure homme! marine'le niyeyse barışmadı yıldızımız.. daha hafif, belli etmiyor kendini, o yüzden belki.. ama aqva daha şık bence..karakterli, asil.. amaaan bi parfüme neler yükledim ama bence öyle :) çok begeniyorum, hatta aqva tutkum yüzünden abim ve erkek arkadaşım aynı kokuyorlar :))

uğurböceği dedi ki...

öncelikle başlık resmine bayıldım.hediye işine gelince neden parfüm? bence kalıcı bir hediye herzaman daha manalı olur.mesela saat.yani almayı düşündüğün parfüm kaç tl bilmiyorum ama şimdi her keseye saat var.eşim geçen markafoniden aldı.çok hoş bir saat.indirimli 160 tl ye geldi. umarım densizce bir yorum olmamıştır.

ruhum dedi ki...

Takvimi ilk evlendiğimiz sene yılbaşında eşim de bana yaptırmıştı, çok güzel bir hediye,ben de tavsiye ederim:)
strawberry'den de çok arkadaşım alışveriş yapıyor,fiyatlar çok uygun

bir güzel çift dedi ki...

cicibebe;bende öyle düşünüyorum ama bi an tereddüt ettim.çok teşekkürler.sevgilerle...

uğurböceği;teşekkür ederim.Parfüm hediyelerden sadece bir tanesi olacak,başka hediyelerimde var.yıllarca saklanıcak hediyeler ve birlikte hatırlayıp gülümseyeceğimiz hoş anılarımız olsun o güne dair diye uğraşlarım sürüyor :)bakalım nasıl olacak...

ruhum;çok teşekkür ederim.farklı bir şeyler çıkacak ortaya du bakalım :) sevgilerlle...

gul dedi ki...

Ben bi fikir vermek icin degil de, blogunun vermis oldugu o enerjiden bahsetmek icin yaziyorum. Yaklasik iki yildir ara ara takip ediyorum. Son zamanlarda hergün bakmadan gecemiyorum. En sonunda varligimdan haberdar edeyim dedim :).Iyi ki sizin gibi pozitif insanlar var. Eminim ki sececegin hediye en guzeli olacak. Cunku herseyden once kalbinle sececeksin. Rabbim sevdiginle her daim mutlu etsin.

bir güzel çift dedi ki...

Gülüsan;Öncelikle çok teşekkür ederim.böyle güzel cümleleri okudukça daha çok seviyorum blogumuzu,buraya yazmayı,paylaşmayı...Allah hepimizin mutluluğunu daim etsin...

es dedi ki...

ah bu tayin-atama işleri..
insanı çileden çıkarır,yazarsın bir dert, yazmazsın başka bir dert.
Hakkınızda hayırlısı olsun.

bir güzel çift dedi ki...

es;al benden de o kadar.inşallah hayırlısı olur...

SELANİK

İzmir den yola çıkışımız sabah 8.30 u buldu. Yol müziklerimiz eşliğinde keyifle yol aldık. Planın ilk parçası Edirne idi. Bi gece Edirne d...