25 Mayıs 2010 Salı

RAHATLIK

Dolaşırken öylesine,hiç aklımızda yokken girdiğimiz bir mağazadan elimizde yeni terliklerimizle çıktık.

Terlik demek ayakların rahatlığı demek bana göre :) Hem şık hem de ortopedik bir terlik yada ayakkabı ise çifte mutluluk demek :) Ayakkabı dolabımız dolmuş taşmış,yenilere bir türlü yer bulunamazken bu terlikler nereden çıktı bende bilemiyorum ama bu rahatlığa dayanamadık işte…Bunlarla da yetinmedik alma açlığı bu ya, yine dürttü beni iki ayakkabım daha oldu :)
Ayakkabı alırken eğer beğendiysem “bir kere daha düşüneyim” demiyorum hiç.Çünkü biliyorum ki ben giymesem bile mutlaka giyen biri olacak.Kız kardeşler olarak hepimizin 36 numara ayakkabı giymesinin güzelliği işte :)

Eee artık bende Ali de yeni terliklerimizin rahatlığıyla tatillerde Çandarlı sokaklarında hoplaya zıplaya dolaşırız :)

Neşeniz bol olsun…

17 yorum:

cicibebe dedi ki...

güle güle giyin terliklerinizi :) çok şık görünüyorlar..

bir güzel çift dedi ki...

cicibebe;çok teşekkür ederiz.sevgilerle...

ablogta dedi ki...

ayyy çok güzelmiş terlikler.çokta rahat görünüyorlar.ayakların rahatlığı bambaşka bişey canım.

ablogta dedi ki...

ayyy çok güzelmiş terlikler.çokta rahat görünüyorlar.ayakların rahatlığı bambaşka bişey canım.

Hülya dedi ki...

bende rahatıma çok düşkünümdür.bütün gün ayakta olmak zorunda insan en rahat şeyleri seçiyor haliyle.güzel günlerde giyin.

Sevim dedi ki...

Eşim için terlik düşünüyordum.ikisi de çok güzel terliklerin erkek olanı Muya sanırım değilmi öyle yazıyor galiba orada tam göremedim fotoğrafta.Muya terlikler çok güzel oluyor zaten ve eşim için alacağım bende :)

bir güzel çift dedi ki...

ablogta:teşekkür ederiz.cidden ayak için rahatlık harika bişey :)

Hülya;Tüm gün ayakta isen ayağına iyi bakmalısın değil mi?teşekkür ederiz.

Sevim;Evet Muya...eşin için düşünüyorsan bence kaçırma derim cidden şort veya kapri altında çok hoş duruyor bu terlikler :) sevgilerle...

ezgilimelodi dedi ki...

Güle güle giyinin,çok ciciler:)
Ben de 36buçukkkkkk numara ayakkabı bulmakta sıkıntı çekiyorum:)Terlikte pek sorun olmuyor ama,bir tek spor ayakkabılarda ulaşabiliyorum bu numaraya:)
Kendimi bildim bileli çok nadir topuklu ayakkabı giyerim.Hareketli olduğum için beni engelliyor ve bu da haliyle sıkıyor canımı:)
Polaris dışarda,muya ve twiggy ise evde rahatça giydiğim terlikler arasında...
Hayatın hep rahatlıklarla sürsün arkadaşım...

Işıl dedi ki...

bende yaz boyu terlik giyenlerdenım

pembe ajandanın sahibesi dedi ki...

bu terlik işi benimde hoşuma gitti, hemen bi tane edinmem lazım:)
sizde güzel günlerde kullanın inşallah.

bir güzel çift dedi ki...

Ezgilimelodi:terlik gibisi yok valla...hele bir de hareketliliğikten hanım hanımcık duramıyorsa insan :)

Işıl;sen de bendensin demekki :)

Pembe ajandanın sahibesi;hadi bakalım güzel bir terliğin olsun seinde.teşekkür ederiz...

Unknown dedi ki...

Terlik demek rahatlık demek ..
Ayak numaramız aynı bu arada beyaz terlikler çok şık görünüyor..
güle güle kullan Ayşenur..

Newbahar dedi ki...

Muyaaaa...Her yaşa, her ayağa:))

Yazın terlik giymeli ya..Şıpıdık şıpıdık gezmeli sevgiliyle:))

Ayağınızda eskisin terlikler, bir şıpıdık çiftim benim:))

Güle güle, iyi günlerde...

bir güzel çift dedi ki...

Sevgi;seninde ayakların minicik o zaman :)bende çok sevdim terliklerimi valla rahatcacık :)

Newbahar;heehheee muyanın reklamını da yaparız işte bööle :) baharım newbaharım teşekkür ederiz...

neval dedi ki...

minik ayaklarla (benimki 40 çünkü)şıpıdık şıpıdık iyi gezmeler olsun size

bir güzel çift dedi ki...

neval:teşekkür ederim canımcım.ayak numaran 40 sa boyunda uzun demekki.çünkü benim annemde 39-40 giyiyo boylu poslu hoş bi hatun :)

nevbahar01 dedi ki...

güle güle giyin şeker.
bu aradaben de 36 giyiyorum:)
ben de bir kızkardeşin sayılırım ona göre:))))))))))

SELANİK

İzmir den yola çıkışımız sabah 8.30 u buldu. Yol müziklerimiz eşliğinde keyifle yol aldık. Planın ilk parçası Edirne idi. Bi gece Edirne d...