16 Mayıs 2010 Pazar

GURUL GURUL

Bu hafta sonunu uzun uzun yazacağım ama çok yorgunum.Çünkü bu haftanın sonu yoktu benim için.İki gündür sınavlarda koşturuyorum.Neyse anlatacağım daha sonra ama Ali maç izlerken bende size gurul gurulu anlatayım azıcık :) derken maç bitti ben bile izledim maçı az buçuk...Fenerbahçe şampiyon muş muş muş...aaaaa şampiyon Bursa imiş :) (Ali'den)

Son zamanların en başarılı reklam filmlerinden biri eti tadında…O sevimli gurul gurullar yok mu bir çoğu gibi beni de ekrana kilitliyorlar.Hele o hareketleri,gurul gurul deyişleri çok şirin… şuradaki reklam filminden esinlenilmiş sanırım ama kesinlikle bizimkilerin yaptığı çok daha sevimli olmuş.Bir açlık krizi,mide gurultusu ancak bu kadar sevimli gösterilebilir herhalde :)

Sizce de bu sevimli şeylerin oyuncağı çıksa güzel olmaz mı?

Neşeniz bol olsun…

6 yorum:

Ballı Cimcime dedi ki...

Bence de süperr... Bu hafta sonu marketten 4'lü iki tane alınca 2 tane maviş gurul gurulumuz oldu, çok eğlendik mutfağımıza gelince:)))

Bu arada Şampiyon BURSASPOR YAŞASIIIN:)

neval dedi ki...

emin olun çıkar kalıpları hazırlanmıştır belki de havadan ne kapıp satmaya çalışan türk girişimciler hiç atlarlarmı bunu ?

Berra Bayka dedi ki...

bu reklamı bende çok severim .. keşke gerçek olsalar :)

Stil Direktoru dedi ki...

aynı şeyi düşündüm geçen gün, çok sevimli bir reklam hele küçülmeleri iihi :)

bir güzel çift dedi ki...

Neval;aslında atlamamaları lazım bizim girişimcilerin ümitle bekliyorum :)

Ballı cimcime;afiyet bal şeker olsun :) Bursasporlulara tebrikler...

Berra;cidden insan sevmeden edemiyor onları :)

Stil direktörü;evet Eda ya onlar küçülüo ya ben bitiyorum :)

üzüm kuşu dedi ki...

bende çok beğeniyorum bu reklamı çok sevimli olmuş:)

SELANİK

İzmir den yola çıkışımız sabah 8.30 u buldu. Yol müziklerimiz eşliğinde keyifle yol aldık. Planın ilk parçası Edirne idi. Bi gece Edirne d...