26 Şubat 2010 Cuma

VİTRİNDEKİLER

Son zamanlarda çarşıda pazarda dolaşırken vitrinlerdeki hareketlilik ve canlılıktan gözlerimi alamıyorum.Bu aralar İpekyol-twist’in yeni sezon ürünlerine takıldım kaldım adeta.Özellikle twist trençkotlardan bahsetmek isterim.Her biri birbirinden güzel,bu yüzden bir türlü karar veremedim hangisi benim olsun?Aslında gidip hepsini tek tek denedim,aynanın karşısında kendime bakıp “ooo çok yakıştı bana” cümlesini kurdum hepsi için.Tabi yanımdakilerde her seferinde bana destek verince kararsız kaldım.En iyisi hepsi benim olsun dicem ama… :) En kısa zamanda karar verip giyerim nasılsa :) …

Neşeniz bol olsun…

6 yorum:

Lilyum dedi ki...

Canım,hepsi birbirinden güzel gerçekten..Bence de sen hepsini al,renk renk giyersin okulda..
sevgilerimle..

Bir avuç hayat dedi ki...

bende alışverişe çıkmak istiyorum ama şöyle uzun uzun mağzaları gezip,giyip giyip çıkarmak istiyorum :) zeynep ela'yla bu pek mümkün değil ama koştura koştura geziyoruz her yeri çok çabuk acıkıyor.Alışveriş merkezlerinde çoğu vaktim emzirme odalarında geçiyo malesef:(

ezgilimelodi dedi ki...

Trençkot giyinmekten en zevk aldığım şeydir.Özellikle okula giderken hem şık görünüyor,hem sıcacık tutuyor.Ben de takip ediyorum.Üçüncünün modelinden bir çok renk ben de var.Ama ben soldaki pembişi sevdim:)Modeli ço cici yaa:)
Sana çok yakışacağından eminimm.Güle güle giyin şimdiden:)

bir güzel çift dedi ki...

lillyum;Bende her birini çok sevdim yaa...öyle tatlılarki :)

bir avuç hayat:bugün şehir dışındaydık daha yeni döndük ve bugün İzmir ve çevresi öyle yağışlıki alış veriş yapmak için daha güzel bir havayı beklemem lazım :)Zeyenp Ela bi büyüsün ana kız gezersiniz bol bol :)

ezgilimelodi:Ezgicim bunların kumaşları o kadar inceki sıcak tutmasından ziyade tam baharlık.Üçüncünün modeli ön taraftan bildiğimiz trençkotlara benzese arkası çok değişik ve çok güzel.arkası uzun kesim geliyor ve çok güzel bir kurdelası var arkasında.renginden ziyade modelini çok sevdim onun.Pembeninde kol detayı harika.ortadakinin ise cıvıl cıvıl kumaşı...hasılı üçü de çok tatlı o yüzden çok kararsızım :)

sevgilerle...

Çalışkan Arı dedi ki...

VALLAHA BEN DE MANGODA BEĞENDİM DE ŞİMDİ VERMEM 115 TL Yİ; 1 AY SONRA 70 DÜŞCEK NASI OLSA ....

bir güzel çift dedi ki...

Çalışkan arı;haklısın valla.insan dayanamıyor bunları görünce ama bekleyip indirimden almanın maddi keyfide bir başka olur :))

SELANİK

İzmir den yola çıkışımız sabah 8.30 u buldu. Yol müziklerimiz eşliğinde keyifle yol aldık. Planın ilk parçası Edirne idi. Bi gece Edirne d...