9 Aralık 2009 Çarşamba

OYNUYORUZ

Yine oynuyoruz…sevgili ezgi beni seçmiş…İzmir demiş topu bana atmış :) İzmir deyince aklıma gelen tek şey aşk,aşkta Ali ve aşkın ardından gelen tüm güzel sıfatların karşılığı Ali…ya ben her güzel kelimeyi Ali nin ismine eşitlesem olmaz mı diyeceğim ayıp olacak :) Çünkü oyunun kuralları var 10 farklı kelime olacak…

İzmir=Sevgilim
Sevgilim=yeşil eriğim
Yeşil erik=bebek
Bebek=mutluluk
Mutluluk=yuva
Yuva = huzur
Huzur= aşk
Aşk=çılgınlık
Çılgınlık=bir güzel çift
Bir güzel çift= …

Ben de oyunumuzu devam ettirmesi için dünya tatlısı blog yazarı http://www.lillyum.blogspot.com/ yani lillyum u seçiyorum…Hadi bakalım kolay gelsin…
Ha unutmadan oyunun kuralları :
- 10 kelime kullanılacak
- 10. kelime üç nokta ile bitirilip, arkadaş listesinden seçilen bir arkadaş tarafından devamı getirilecek

Neşeniz bol olsun...

3 yorum:

Lillyum dedi ki...

Okudum,oynadım,çok keyif aldım canım:)teşekkürler
sevgiler

Adsız dedi ki...

OOOO bu ne yaa bi yorum yazmak için bu kadar prosedür konulmaz kiii:s (blogspottan bahsediyom)Ne güzel kelimeler çıkmış böle, yeşil erik kelimesini çözemesem de:s(yani kimi kasteddiğin belli de anlamını çözemedim)
Hayırlı olsun arkadaşım buradaki bloğun. Ama içimden geçen yeniden seni blogcuda görebilmek;)

http://tedirginruhcikolatacisi.blogcu.com/

birguzelciftiz dedi ki...

çikolatacım boncuk gözlüm,yeşil zeytinim,yeşil eriğim benim yeşil gözlü sevgilimdir...:) onun bana dediklerini de yazarım bi ara :)))
yeniden blogcuyada yazacağım inş.hele bi sorun hallolsunda...

Lillyum ;Canım senin kelimelerinde çok güzel...renk kattın oyuna...sevgilerle

HAZIRLIK

Önümüzde 15 günlük uzun bir seyahat var. İki çocukluyuz ve sabit bir planımız yok.Hal böyle olunca uzun bir yol hazırlığı gerekiyor bize. Ön...