BİR GÜZEL ÇİFT

BİR GÜZEL ÇİFT

17 Eylül 2013 Salı

EN GÜZEL KÖŞE

Okumayı sevenlerin okumayı seçtikleri köşelerden belli oluyor zevkleri :) Çayını-kahvesini eline alıp evin en huzurlu köşesine çekilip güzel bir kitabın sayfalarında kaybolmanın hazzı tarif edilemez.Minik mührüm daha ufakken okuma köşesini filan unutmuş emzirirken,sallarken,o kendi başına oyalanırken yani bulduğum her köşede okumaya çalışır olmuştum.Evet sadece okumaya çalışıyordum genelde de okuyamıyor yada okuduğumdan hiçbir şey anlamıyordum.İnsanın aklı fikri minik bi prenste olunca öyle edebi-felsefi yada ne bileyim işte fikri kitapları okuyup anlayamıyor :) İşte o dönemde çerez niyetine alıp okuduğum bir dolu kitabım oldu.Kafa yormayan,düşünmeyi gerektirmeyen,oku-geç tarzı bir sürü kitap.Çoğu hiç tarzım olmayan ama okumuş olmak için okuduğum türden...Geçenlerde kütüphanemizi düzenlerken o kitapların bazılarını ayırdım.Zaten kitaplığımda yer kalmadı."Yeni eve taşınır taşınmaz kocaman bir kütüphane yaptıracağım" derken bir zamanlar hep başka ihtiyaçlara öncelik verip erteleyip durduk.Bir de açıkçası hayalimdeki okuma odası ve kütüphaneyi yaptırmak için Ahmet Tuğra nın biraz daha büyümesini bekliyorum :) Netice itibariyle ayırdığım kitapları alıp yazlığa götürdüm.Orada da güzel bir okuma köşesi oluşturdum.Gerçi kışın şömine başında yazın bahçede çimlerin üzerinde okumak varken bu köşeye oturabileceğimi pek sanmıyorum :)

Neşeniz bol olsun...

3 yorum:

Yeniler Kendini Hayat dedi ki...

Pufuna bayıldım söylemeden geçemiycem :)

İnşallah nasip olursa ben de evlenince evimde bir oda yapıcam hem mescit hükmünde kullanılsın hem çalışma ve okuma odası olsun istiyorum...

Böyle sıralayayım boy boy sıra sıra kitaplarımı...

Sevgiler canım ;)

hayat paylaştıkça dedi ki...

çok güzel bir köşe olmuş.Keyifli okumalar.

sevgiler

Filiz dedi ki...

okumak gibisi var mı..ben de Zeliha küçükken iki arada bir derede okumaya çalışıyordum,çoğu zaman okurken uyuyakalıyordum ya neyse:)ama şimdi o günlerin acısını çıkarırcasına bol bol okuyorum.senin köşen de çok güzelmiş,ama bahçede okumanın tadı başkadır eminim...sevgiler..

Related Posts with Thumbnails