17 Mayıs 2011 Salı

MİSAFİR

Hafta sonu yine misafirlerimiz vardı.Misafir söz konusu olunca mutfakta vakit geçirmek çok daha keyifli oluyor benim için.Bu seferde yine heyecanla daldık mutfağa ve elimizden geleni yaptık.Zeytin yağlı yaprak sarması,mayalı poğaça,bol fındıklı ağlayan kek,patatesli börek,kısır ve salata çeşitleri sunduk arkadaşlarımıza…Güzel bir haftasonun ardından yorucu iki gün daha bitti :) ve heyecanla Perşembe gününü bekliyorum,kaçış var yine planlarda :)

Neşeniz bol olsun...

6 yorum:

Nil dedi ki...

yani bütün gün kısırın hayalini kurarken bu resim de olacak şey mi?

neval dedi ki...

amaniin,ağlayan kekin gözyaşları ne kadar iştah açıcı gözüküyor

Deli Anne dedi ki...

bol fındıklı ağlayan kek ha.. ne romantik ve hüzünlü bir isim:)

bir güzel çift dedi ki...

küçük mucizem;kısırı özlüo insan ben mesela şimdiden özledim:))

neval;ağlıyor işte :)

deli anne;böle tatlı bi kek için ağlayan ifadesi tuhaf kaçlo dimi :)

Meyra dedi ki...

bol kalorili bir gün olmuş:)) ama ben o ağlayan kek bakarak ağlar gibiyim resmen:))

bir güzel çift dedi ki...

Meyra;aslında kekin adını değiştirip güldüren kek filan mı koysak :)

SELANİK

İzmir den yola çıkışımız sabah 8.30 u buldu. Yol müziklerimiz eşliğinde keyifle yol aldık. Planın ilk parçası Edirne idi. Bi gece Edirne d...