9 Mayıs 2010 Pazar

EVDE HAFTASONU

Bu aralar blogumuzla bu kadar çok ilgilenmemden anlaşılıyordur bu günlerde evimizde daha çok vakit geçirdiğimiz :) Bu gün annelerimizin gününü telefonla kutlayabildik.Anneciğime doyasıya sarılmak için tatili bekliyoruz,diğer annemize ise Ali hala tam anlamıyla iyileşmediği için gidemedik.

Evimizin keyfini çıkarıyoruz.Uzun zamandır evde bu kadar çok vakit geçirmemiştik.Kitaplarımızı düzenledik,çalışma odamızı yeniden dekore ettik,uzun uzun kahvaltı ettik,ilginç filmler seçip izledik,güzel havayı fırsat bilip balkonumuzda sohbet ederek kahvelerimizi içtik.Ha bir de bol bol telefon görüşmesi yaptık :) Bizi özellikle de Ali’yi merak eden kuzenler,halalar,arkadaşlar sağolsunlar arayıp halimizi hatırımızı sordular;çok şükür iyiyiz…İyiyiz ve evimizde evim güzel evim diyerek zaman geçiriyoruz…

Neşeniz bol olsun…


8 yorum:

ezgilimelodi dedi ki...

Ben de yazımı az önce tamamladım.Baktım ki benden başka süper bir hafta sonu geçiren çift var evde:)
Yalnız değilmişim:)

bir güzel çift dedi ki...

Ezgi:evet canım evdeyiz bu haftasonu,bizim için oldukça farklı bir haftasonu çünkü evdeyiz :) şimdi yazılı sorularıyla uğraşıyorum :( oysa benim blog blog gezesim var :)

neval dedi ki...

fincanlar hoş vintage galiba

bir güzel çift dedi ki...

neval:canım teşekkürler...bu fincanlarımızı bende çok seviyorum.anneciğimin hediyesi sanırım o yüzden daha çok seviyorum:)

Betül Özbir dedi ki...

oo hemşeriymişiz izmire çok selam özledim ya memleketimi):)

nevbahar01 dedi ki...

CANIMCIĞIM NE ZAMANDIR UĞRUYAMIYORDUM.GELECEİN EN İYİ ANNELERİNDEN BİRİ OLAN SENİN ANNELER GÜNÜNÜ TEBRİK EDERİM.
EŞİNE DE GEÇMİŞ OLSUN DİLEĞİNDE BULUNUYORUM. BU ARADA CANIM KAHVE ÇEKTİ İYİ Mİ:))

bir güzel çift dedi ki...

Meraklı Beti;Hemşoyuz ha...ne güzel,aldı İZmir selamlarını :)

Nevbahar01;Özletme kendini ama...ne tatlı şeyler yazmışsın yine canım benim eşim ve kendi adıma çok teşekkürler...

Stil Direktoru dedi ki...

oh sefanız olsun huzurla canım

SELANİK

İzmir den yola çıkışımız sabah 8.30 u buldu. Yol müziklerimiz eşliğinde keyifle yol aldık. Planın ilk parçası Edirne idi. Bi gece Edirne d...