14 Aralık 2009 Pazartesi

TAKI MANKENİ



Bugün bayan öğretmen arkadaşlardan bir tanesi kıyafetine uygun boncuklu ve çok cici bir kolye takıp gelmişti okula.Tabi bu gayet normal bir şey ama bizde uyumlu ve güzel kıyafetli arkadaşlarımıza sabahları uzun uzun iltifat faslı vardır.Ki böylelikle neşelenip,sabah mahmurluğundan kurtulup gülümseyerek gideriz derslerimize.Hatta bu iltifat işiyle bizzat ilgilenen tatlı dilli,güzel bakıp güzel gören çok şeker bir müzik öğretmenimiz var :) İşte bugün de bizim arkadaşa ve birbirimize iltifat faslı bitince arkadaşa sordular “ya sen neden hep böyle takıp takıştırmıyorsun?çok yakışmış,hep böyle olsana” o da başladı anlatmaya;takıyı özellikle de kolyeleri çok seviyormuş,bir çekmece dolusu rengarenk boncuklu kolyesi varmış ama onları ne kadar düzenlemeye çalışsa da bir türlü sabah aradığını bulamıyormuş.”üşeniyorum sabah sabah kalkıp kolye aramaya,hepsi birbirine girmiş oluyor onları açıp takayım derken okula geç kalıyorum.” deyince ona bir Takı Mankeni almasını önerdim.”Böylelikle kolyelerini,küpelerini tek tek asarsın ve birbirlerine daha az karışırlar dedim.” Takı mankenin nasıl bir şey olduğunu anlayamayınca onlara benim mankenin :) resmini çekip yayınlayacağım sözünü verdim.



Bu takı mankenlerinin ahşap olanları yani takı ağacı şeklinde olanları ve daha değişik bir çok modeli de var.Hatta ahşap olanlar İkeada vardı bir zamanlar.Ama ben takı mankenini çok daha estetik bulduğum için özellikle bunu aramış ve sonunda Balçova Selway Assortie de bulmuştum. Tabi uzun zaman önceydi bu.

İyiki de almışım diyorum gün geçtikçe.Çünkü takılarım sürekli artıyor,ne zaman Assortie,Accessorize gibi mağazalara girsem kendimi kaybediyorum :) Tercihim özellikle beyaz altın yahut gümüş ve onları süsleyen sade ama şık taşlardır.Ağır,abartılı takılar bana göre değil.Ve takıya dayanamıyorum aldıkça alıyorum üstüne üstlük bir de hediye takılar geldikçe arttıkça artıyor takı mankenimin yükü.Bu yüzden takı mankeni biz bayanlar için hem çok şık hem de kullanışlı bir aksesuar.Bu arada mankenin değişik renkleri de vardı ama ben özellikle kırmızı tercih etmiştim yatak örtümle uyumlu olması bakımından…Hatta ben kırmızı mankenime beyaz çiçek taktım fotoğraflarken :)





Yazı için başlığı atınca durup bir baktım “Takı Mankeni” deyince “Konu Mankeni” gibi bir şey olmuş bu.Ama olsun anlaşıldı nasıl olsa takı mankenimiz :)






Neşeniz bol olsun…

7 yorum:

laleninbahcesi dedi ki...

Bizde de var aynısından. Mudoda liraya satılırken aynısını 10 liraya almıştık Tahta kaleden:))). Bizde takı meraklısı Gamze'dir. Çekmeceler dolusu, takı bebeğine:)) çok sık kullandıklarını asar.

Sevgiyle

Stil Direktoru dedi ki...

Ah bacım benim takılara bir ton manken şart sığmıyor ki :)

bir güzel çift dedi ki...

Lale;Gamze nin takılarını merak ettim şimdi...hemde o güzel boncuklarla neler yaptığını :)
evet bunlar artık çok yaygınlaştı tahtakalede daha uygun bulmuşsunuz ne güzel...
Eda;ah sorma bende bu takıları mankene asmaya kalksam evin her yerinde bunlardan olacak :) neyseki bi tanesi yeter diyorumda diğer takılar için başka yerler ayarladım :)

Gumus Ay dedi ki...

Benim takı merakımda meşhurdur.Özellikle gümüşe merakliyim.Kendimde giyisilerime göre tasarlamayı seviyorum.Gümüş parçaları alıp,bazende gümüş ustalarına istediğimi yaptırarak tasarlıyorum.Bana takı mankeni yetmediğinden iki üç çekmeceyi sırf takı için düzenlettim.(bölmelere ayırttım)ama takı mankeninden kızıma aldın işlevi kadar görünümüde güzel duruyor.sevgiler

Unknown dedi ki...

süpermiş bende de pembesi ve siyahı var:)bol takıların olsun ins...

Unknown dedi ki...

süpermiş bende de pembesi ve siyahı var:)bol takıların olsun ins...

bir güzel çift dedi ki...

Gümüş Ay;Gümüş merakın isminden de anlaşılıyor canım.gümüşü bende çok seviyorum ve bir türlü doyamıyorum gümüşe :)
Ozge Sipahioğlu;Özgecim,pembe ve siya...harikadır eminim...güzel,şıkır şıkır günler inşallah...

SELANİK

İzmir den yola çıkışımız sabah 8.30 u buldu. Yol müziklerimiz eşliğinde keyifle yol aldık. Planın ilk parçası Edirne idi. Bi gece Edirne d...